animációs rendező - illusztrátor - művészeti oktató

Nyulász Melinda

Kapcsolat

2019. március 17. - szabonyulaszmelinda

m_01.jpg

Szabó-Nyulász Melinda
illusztrátor, animációs rendező, művészeti oktató

melinda.ny@gmail.com

 szabonyulaszmelinda.blog.hu
vimeo.com/melindaszabonyulasz
hu.wikipedia.org/wiki/Szabó-Nyulász_Melinda


Képző és Iparművészeti Szakközépiskolában végeztem grafika szakon, majd a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, (MOME) animáció és tanár szakon. Aktívan alkotok illusztrátorként, animációs rendezőként és művészeti oktatóként egyaránt. Munkáimban szeretek kísérletezni, szívesen ötvözöm a klasszikus technikákat a legfrissebb technikai újításokkal.

Sokáig úgy éreztem, választanom kell a három szakmai terület közül, mert az ember csak egy dolgot tud igazán jól csinálni. Mostanra inkább előnyét látom mindennek, hiszen amit kitalálok animációs rendezőként, azt le is tudom rajzolni illusztrátorként. A gyerekeknek pedig át tudom adni ezt az alkotói tudást oktatóként.

Vidéken nőttem fel, egész nap jártam az erdőt, mezőt és a szántóföldeket. Úgy érzem, a mai napig ebből az időszakból merítek erőt az életemhez, és ihletet a munkáimhoz.

Rajzolni és festeni is szeretek, sőt, szeretem egyszerre használni a kettőt. Szívesen kísérletezem, ezért szeretem, ha olyan munka talál meg, amit még nem csináltam, és emiatt ki kell találnom valami újat.

Nem tudom kiválasztani, melyik munkám áll hozzám a legközelebb, mert mindig az tart nagy izgalomban, amin épp dolgozom.

Legutóbbi festett animációs filmem (Köztespont/Realignment),több mint 20 nemzetközi filmfesztiválon került bemutatásra.

Az Eltűnt idő/Lost Time című animációs rövidfilmem eddig 4 nemzetközi díjat nyert, valamint az Ars Sarca Fesztiválon elnyerte az MMA Kiadó különdíját.

 

 

 

süti beállítások módosítása