animációs rendező - illusztrátor - művészeti oktató

Nyulász Melinda

2021. december 19. - szabonyulaszmelinda
Mától elérhető az Eltűnt idő/ Lost Time című filmem. �
„Egy történet arról, hogyan változik az idő érzékelésünk a szeretet hatására, és arról, mekkora hatással van a múlt, a jelenünkre.”
Pontosan egy éve indult világkörüli útjára az Eltűnt idő című animációs kisfilmem. Csodás eredményekkel tért haza, 5 nemzetközi díjat, 8 nominált státuszt és 15 jelölést kapott.
Nagyon szerettem dolgozni ezen a filmen, az ötlet megszületésétől kezdve az alkotás teljes idején át.
Szerencsés helyzetben voltam, mert az Új Közjáték pályázat kiírói, többek közöttKatona Zsuzsanna és Petre Göngyi végig segítették a munkámat. És ez valóban így volt, nem a kötelező, köszönő sorokat írom. Mert azt gondolom, és ez most már sokadik tapasztalatom, hogy ha bizalmat és támogatást kapok, akkor tudom igazán kihozni magamból a maximumot. Nem kellett kételyek között vergődnöm, hogy bíznak-e bennem, hisznek-e a tudásomban. Ez mind megvolt. Így én szabadon alkothattam. ❤️
Nagyon hálás vagyok, amiért több év után újra együtt dolgozhattam a film hangján Zányi Tamással, Székely Tamással és Beke Tamással. És Ricza Noémivel. � Főleg, hogy ebben a filmben számomra különösen fontos hangsúlyt kapott a zörejezés. És én nagyon szeretem a végeredményt. Úgyhogy tessék bekapcsolni a hangot is mikor nézitek, nem ám nekem némán, össze-vissza belepörgetünk!�
Külön köszönet Tóth Péternek is, akinek a film zenéjét köszönhetem, és amibe első hallásra beleszerettem.
És köszönet Náday-vadász Dórinak, aki elindította és egy teljes éven keresztül kísérte, egyengette a film útját a fesztiválokon. Meg is lett az eredménye, számomra felfoghatatlan nemzetközi sikerekkel tért haza a film. És még mindig élesen előttem van a pillanat, mikor Dóri felhívott az első díj miatt, és velem együtt örült.❤️
Minden alkotó tudja, milyen nehéz kiengedni a kezéből egy elkészült munkáját. Milyen érzés remegő izgalommal várni a fogadtatást, az első véleményeket. Boldog vagyok, hogy volt értelme elkészíteni ezt a filmet, hogy volt értelme újra pályázni több év sikertelen pályázás után…
A fesztivál időszak lezárult. A filmem hazaérkezett.
Nekem pedig hemzsegnek a fejemben az új filmötletek. �
Mától elérhető a film, bármikor megnézhetitek.

süti beállítások módosítása