animációs rendező - illusztrátor - művészeti oktató

Nyulász Melinda

2022. május 25. - szabonyulaszmelinda
GONDOLD ÚJRA, ALKOSS MÁSKÉPP!
Tananyagba építhető kreatív ötlettár

Megjelent a Kálvin Kiadó gondozásában a Gondold újra, alkoss másképp! című könyvem, amire nagyon-nagyon büszke vagyok! ❤
Hosszú ideje dolgozunk kis csapatunkkal azon, hogy a könyv elnyerje mostani formáját és szerkezetét, megjelenése előtt pedig több iskolában teszteltük, hogy megszerzett tapasztalatainkat is beépítsük.
A könyv több éves oktatói munkámat felölelő, vizuális neveléshez kapcsolódó kreatív ötlettár, melyben mintafoglalkozások találhatóak 5 kategóriára bontva.
Az egyszerűen kivitelezhetőektől, a rajzolásra és festésre épülő kétdimenziós, majd a háromdimenziós és a filmes feladatokon át az igazán összetett, komplex előkészítést és megvalósítást igénylő tanulási alkalmakig.
Nagyon hálás vagyok Pompor Zoltánnak hogy annak idején megkeresett a könyv ötletével, és elindította az útján. Nagyon hálás vagyok Farkas Juditnak, hogy az első pillanattól az utolsóig gondozta, formálta a könyvet, és ugyan úgy a sajátjának érezte, mint én magam! És nagyon hálás vagyok Horváth Évi barátnőmnek, aki gyönyörű és egyben jól átlátható formába öntötte közös alkotásunkat.
Kis büszkeségünk ott lesz majd a Könyvhéten is! ❤

 

süti beállítások módosítása